SC Loppersum viert feestje: winst tegen Duitse vrienden en Oranje juicht mee!
Wat een dag was dat voor SC Loppersum! De voetbalclub mocht het afgelopen weekend niet alleen tegen een Duitse naamgenoot aantreden, maar zag ook nog eens Oranje aan het werk.
Voor de jubilerende club was het een dubbel feestje: niet alleen werd er gewonnen van de Duitse tegenstander, ook het Nederlands elftal liet zich van zijn beste kant zien. Een mooier weekend kun je je als voetballiefhebber bijna niet voorstellen!
SC Loppersum kan terecht trots zijn op het behaalde resultaat. Het voelt goed om als club in het zonnetje gezet te worden, zeker wanneer het nationale team ook nog eens uitblinkt.
Een prima manier om het jubileumseizoen in te kleuren, dus!

Bron: RTV Noord
→ Lees het volledige artikel op RTV Noord
Dit bericht is overgenomen van RTV Noord met bronvermelding. Alle rechten berusten bij RTV Noord.
Oorspronkelijk gepubliceerd op: 21-0
