Clubkampioenen gekroond bij TALO Loppersum
Afgelopen zaterdag was het weer zover bij tafeltennisvereniging TALO in Loppersum: de jaarlijkse clubkampioenschappen! Een mooie dag vol spannende wedstrijdjes, waar onze buurtgenoten hun beste pingpongkunsten lieten zien.
De titels gingen dit jaar naar drie verdienstelijke kampioenen: Thomas Kok, Tomas Haan en Anita Kuiper. Wat een prestatie! Zij mogen zich nu officieel clubkampioen noemen.
TALO-leden en supporters: gefeliciteerd met jullie kampioenen! 🏓
Bron: Ommelander
→ Lees het volledige artikel op Ommelander
Dit bericht is overgenomen van Ommelander met bronvermelding. Alle rechten berusten bij Ommelander.
Oorspronkelijk gepubliceerd op: 23-0
