Met de SUP het water schoon maken in Stedum
De SUP-brigade gaat weer het water op! Na het grote succes vorig jaar, pakken we dit jaar opnieuw aan: op donderdag 25 juni varen de vrijwilligers met hun standupboards over onze mooie Groningse maren en kanalen om zwerfafval op te vissen.
Dit leuke initiatief is een samenwerking tussen de gemeente Uithuizen en ABR Activatie. Wethouder Arjen Nolles is ervan overtuigd dat dit een prima manier is om ons water schoon te houden én onze buurt nog bewuster met het milieu om te gaan.
Heb jij zin om mee te helpen? De SUP-brigade nodigt iedereen uit om aan te sluiten!
Bron: Eemskrant
→ Lees het volledige artikel op Eemskrant
Dit bericht is overgenomen van Eemskrant met bronvermelding. Alle rechten berusten bij Eemskrant.
Oorspronkelijk gepubliceerd op: 22-0
