Wat een prestatie! Luca de Rooy uit Zeerijp in het zonnetje gezet

Afgelopen donderdag 18 juni was het feest in Zeerijp! BMX’er Luca de Rooy werd thuis gehuldigd voor zijn indrukwekkende prestaties. Wethouder Jan Menninga kwam langs om hem persoonlijk te feliciteren.

BMX staat voor Bicycle Motocross – een spannende wielersport waarbij rijders op speciaal ontworpen, wendbare fietsen zo snel mogelijk over onverhard terrein racen. Het vereist niet alleen snelheid, maar ook behendige balans en flink wat lef!

Het is fijn om te zien dat onze jonge sporters uit de buurt op deze manier erkend en gesteund worden. Proficiat, Luca!

Lees verder op Eemskrant →


Bron: Eemskrant
→ Lees het volledige artikel op Eemskrant

Dit bericht is overgenomen van Eemskrant met bronvermelding. Alle rechten berusten bij Eemskrant.

Oorspronkelijk gepubliceerd op: 19-06-2026 13:06

Vergelijkbare berichten