Eindelijk! Natuurijs in Stedum – tijd om de schaatsen uit het pak te halen!

Wat een fijne verrassing! Door een zakkende ijsvloer kunnen we in Stedum nu toch nog genieten van echt natuurijs. Tijd om die schaatsen uit het pak te halen en naar buiten te gaan!

De afgelopen weken was het ijs niet helemaal stabiel genoeg, maar nu het water zakking vertoont, ontstaat er gelukkig alsnog een mooi stuk schaatsijs. Het is precies waar we op hoopten – echte natuurijs in plaats van kunstijs.

Dit is dé kans voor iedereen uit het dorp om samen op het ijs te staan. Of je nu al jaren schaatst of voor het eerst je schaatsen aandoet, het is altijd gezellig! Dus zorg dat je je warm aantrekt en kom langs.

Houdt u wel goed in de gaten hoe het ijs zich ontwikkelt en volg de lokale berichten. Veiligheid gaat natuurlijk voor alles!

Eindelijk! Natuurijs in Stedum - tijd om de schaatsen uit het pak te halen!
Foto: RTV Noord


Bron: RTV Noord
→ Lees het volledige artikel op RTV Noord

Dit bericht is overgenomen van RTV Noord met bronvermelding. Alle rechten berusten bij RTV Noord.

Vergelijkbare berichten