Brandweer helpt bij oververhitte machine in Eemshaven

Zaterdagmiddag moest de brandweer uitrukken naar de kolen- en biomassacentrale van RWE in de Eemshaven. Een machineonderdeel was oververhit geraakt door een technische storing. De brandweer zette meerdere eenheden in om de zogenoemde compensator in de machine af te koelen. Gelukkig kon het probleem snel onder controle worden gebracht.

Lees verder op Eemskrant →


Bron: Eemskrant
→ Lees het volledige artikel op Eemskrant

Dit bericht is overgenomen van Eemskrant met bronvermelding. Alle rechten berusten bij Eemskrant.

Oorspronkelijk gepubliceerd op: 20-06-2026 18:00

Vergelijkbare berichten